Recenzii Google, cum puteți crește numărul lor și de ce sunt importante

Recenzii Google, cum puteți crește numărul lor și de ce sunt importante. GMB face tot posibilul pentru a deveni o nouă platformă utilă.

O platformă unde utilizatorii își pot împărtăși opiniile despre companii, restaurante, hoteluri și alte locuri.

Recenziile Google afectează atât recunoașterea mărcii, cât și SEO în înregistrarea website-ul companiei dvs.

Comentariile și evaluările privind afacerea dvs. influențează puternic deciziile de cumpărare ale clienților.

Recenzii Google: cum funcționează?

Aceste recenzii pot fi fie un adevărat salvator de viață și suport, fie ultima picătură care decide eșecul.

De ce merită să vă dedicați timpul pentru a avea grijă de recenziile Google și cum să o faceți?

Ce trebuie făcut pentru a obține mai multe comentarii pozitive?

Citiți în continuare articolul nostru de astăzi pentru a afla mai multe răspunsuri la aceste întrebări!

Câți oameni folosesc Google?

Contrar a ceea ce ați putea crede, utilizatorii nu petrec cea mai mare parte a timpului pe social media.

De aceea, zona de optimizare SEO este atât de crucială în dezvoltarea afacerilor online și offline.

În zilele noastre folosim internetul ori de câte ori avem nevoie să găsim ceva.

Deci, cum vă poate ajuta un cont în Google My Business să aveți succes în lumea modernă?

Cont în Google My Business: ce este?

Funcționalitățile Google My Business se dezvoltă într-un ritm impresionant.

Din păcate, încă mulți antreprenori nu profită de Google My Business.

Acesta este un instrument gratuit, perfect pentru publicitatea companiei dvs.

Vă amintiți de câte ori ați analizat Google Maps după ce ați introdus cuvinte cheie de interes pentru dvs.?

Acesta este momentul în care e util un cont în Google My Business care să fie configurat corect.

Permiteți clienților să acceseze locația, indicațiile de orientare, numele companiei sau datele de contact.

Tot aici putem include și recenzii Google scrise de cei care au profitat deja de produsele sau serviciile dvs.

Conform statisticilor, 91% din utilizatorii de internet citesc aceste recenzii. Se aleg companii cu comentarii pozitive.

Cu cât primiți mai multe 5 stele, cu atât mai bine.

Recenzii Google: care sunt acestea?

Recenziile Google sunt comentarii scurte scrise de clienți și completate de numărul adecvat de stele (1-5).

În calitate de proprietar de companie puteți răspunde la aceste recenzii.

Puteți să vă certați cu cei cu care nu sunteți de acord sau să apreciați feedback-ul pozitiv.

Puteți chiar să vă puneți cenușă în cap dacă recenzia abordează neglijența dvs. dovedită.

Ideea este să nu uitați să răspundeți la toate aceste comentarii.

Vizitatorii vor vedea că afacerea este receptivă și se străduiește să răspundă așteptărilor clienților.

Recenzii Google vs comportamentul clienților

Conform raportului BrightLocal, 31% din utilizatori verifică recenziile magazinelor înainte de a face o achiziție.

De asemenea, 60% verifică recenziile restaurantelor înainte de a rezerva o masă.

Nu în ultimul rând, 70% analizează comentariile și opiniile referitoare la produse și servicii.

Google My Business e unul din puținele locuri din online unde aveți un control deplin asupra feedback-ului.

Profitați de acest potențial și utilizați contul dvs. Google My Business.

În acest mod, puteți avea un impact eficient asupra comportamentului clienților.

Recenzii Google Maps și Google My Business: 3 argumente care vă vor convinge să aveți grijă de ele

1. Conținutul recenziilor este analizat de roboții Google

Fiecare comentariu referitor la compania dvs. este o frază unică, lungă, care se referă la website-ul dvs.

Roboții Google leagă oferta dvs. de alte surse de informații, și anume recenziile scrise de clienții dvs.

2. Cu cât recenziile Google sunt mai pozitive, cu atât este mai bună poziția companiei în rezultate

Cu cât sunt mai multe evaluări și recenzii pozitive referitoare la companie, cu atât e mai mare poziția în GM.

Abordați o listă optimizată, activă și actualizată a Google My Business cu o mulțime de recenzii pozitive.

Aceasta este o metodă excelentă de a sprijini SEO local.

3. PR pozitiv și recunoașterea mărcii

Acum vorbim despre gestionarea activităților care combină optimizarea SEO și PR.

E mai ușor să alegeți articole sau să vă raportați la produse care sunt evaluate pozitiv de comunitatea locală.

În calitate de clienți dorim în permanență să ne asigurăm că deciziile noastre online sunt corecte.

Numărul de recenzii Google se traduce prin recunoașterea mărcii și încredere.

Înseamnă, în consecință, o cifră de afaceri mai mare.

Recenziile Google pozitive vă vor ajuta să beneficiați în mod eficient de dovezi sociale.

Cum să obțineți recenzii Google mai pozitive?

Cercetările arată că 70% din clienți sunt dispuși să lase un comentariu sau să evalueze un produs/serviciu.

Important este să li se solicite acest lucru.

Care sunt cele mai eficiente metode pentru a obține recenzii Google mai pozitive?

Cum să încurajați clienții să evalueze compania dvs.?

1. Întrebați clienții în mod direct când vă vizitează compania/magazinul

Nu este un faux pas. Clienții devin din ce în ce mai conștienți de importanța recenziilor și evaluărilor online.

Dacă sunt cu adevărat mulțumiți de serviciile sau produsele dvs. vor lăsa de bună voie un comentariu.

De exemplu, pe Facebook, TripAdvisor (restaurante și hoteluri) sau Google My Business.

Gândiți-vă la pliante speciale sau listări care pot fi plasate pe tejghea sau adăugate la chitanță sau factură.

Ademenirea clienților cu un cod de reducere pentru următoarea vizită îi va convinge să scrie recenzii „calde”.

2. Folosiți butoanele CTA

Implementați pe website-ul dvs. un buton CTA care redirecționează utilizatorii către recenzii din GMB.

Este o altă soluție utilă pe care ar trebui să o aveți în vedere.

Arătați vizitatorilor website-ului dvs. unde să lase comentarii.

Nu uitați să îi direcționați către locul în care ar trebui să interacționeze cu afacerea dvs.

3. Profitați de e-mail-uri și rețele de socializare

Promovați evaluările companiei în newsletter-uri și în rețelele de socializare.

Poate că cei mai fideli urmăritori și abonați nu s-au gândit niciodată să vă lase o recenzie Google.

În acest caz, o cerere simplă poate face minuni.

4. Monitorizați aceste recenzii Google și răspundeți în timp real

Utilizatorii vă întâlnesc înregistrarea și văd că răspundeți de bunăvoie la comentariile anterioare din GMB?

Aceștia vă vor aprecia efortul și vor crede că doriți cu adevărat să construiți relații cu potențialii clienți.

În aceste condiții, vor fi mai dispuși să petreacă timp și să adauge câteva cuvinte și „stele” pentru evaluare.

Monitorizați continuu recenziile Google pentru a vă asigura că afacerea dvs. funcționează corect.

Vedeți dacă angajații dvs. își îndeplinesc sarcinile sau dacă produsele îndeplinesc așteptările clienților.

În general, vizitele în magazinul sau compania dvs. trebuie să lase urmări pozitive.

Dacă recenziile dvs. Google anunță contrariul este timpul pentru unele modificări.

5. Activați chat-ul Google My Business

Această formă de comunicare cu companiile nu este deosebit de populară pentru moment.

Însă, cu siguranță va câștiga încrederea și aprecierea utilizatorilor.

Oamenii se obișnuiesc deja cu faptul că Google Maps le permite să trimită mesaje unei afaceri date.

De exemplu, într-un restaurant rezervați o masă și primiți un răspuns în timp real fără a da un telefon.

O listare activă pe Google crește șansele de a primi recenzii și evaluări mai pozitive.

Recenzii Google Maps: ce ar trebui să evitați?

1. Nu cumpărați recenzii Google false

Mai devreme sau mai târziu, veți întâlni cu siguranță astfel de oferte „profitabile”. Evitați-le ca pe ciumă.

Veți trimite doar spam și veți dezordona înregistrarea în Google. Se va vedea imediat că recenziile sunt false.

2. Nu încurajați clienții să scrie recenzii Google necinstite

Nu insistați asupra clienților dvs.

Nu sunt convinși de fiabilitatea și calitatea produselor sau serviciilor dvs.?

Nu doresc să „semneze” recenzia cu numele lor?

Ar trebui să vă gândiți la modalități de a vă îmbunătăți oferta și serviciile.

Nu-i forțați să vă acorde cinci stele sau să scrie recenzii pozitive.

Uneori, feedback-ul sincer și de încredere de la un client angajat poate face minuni.

Asemenea comentarii pot contribui la îmbunătățirea afacerii dvs.

Cu siguranță preferați să vă înconjurați de prieteni care vă spun deschis ce cred ei.

La urma urmei, adevărul urât este mai bun decât o minciună frumoasă.

3. Nu configurați conturi false pentru a vă examina propria companie

Google a prevăzut deja această splendidă strategie de „marketing”.

Motorul de căutare a învățat să recunoască astfel de recenzii.

Chiar dacă sunteți tentați să acționați astfel, roboții Google vor șterge rapid și eficient asemenea evaluări.

Leave a Comment