Magazin, cum să creșteți traficul pe platforma online de vânzări

Magazin, cum să creșteți traficul pe platforma online de vânzări. Rămâneți încet fără bani și rata de conversie încă nu crește?

Citiți articolul nostru pentru a afla despre soluții gratuite și contra cost care vă vor ajuta să creșteți traficul.

Un trafic crescut într-un magazin online se traduce direct în veniturile și cifra de afaceri a companiei dvs.

Cum faceți ca mai mulți „trecători” de pe internet să intre în magazinul dvs. și să finalizeze tranzacțiile lor?

Consultați lista noastră de sfaturi de la A la Z pentru proprietarii unui magazin online!

Cum puteți crește traficul într-un magazin online?

1. Articole de blog și ghiduri

Marketing-ul prin conținut cuprinde un set de activități cheie care susțin procesul de optimizare SEO.

Vorbim despre blog-uri, cărți electronice, ghiduri, seminarii, conferințe video sau newsletter-uri.

Gestionarea corespunzătoare a acestora necesită multă muncă.

Pot deveni o investiție pe termen lung. Vă va permite să creați propria „bancă” de expresii și cuvinte cheie.

Un podcast al companiei sau un canal YouTube în care împărtășiți cele mai utile sfaturi.

Aceste exemple pot deveni un sprijin similar pentru activitățile dvs. de optimizare SEO.

2. Micro-influenceri

Nume mari înseamnă bani mai mulți.

Cu toate acestea, se poate dovedi și o situație contrară.

1000 de influenceri cu 1000 de urmăritori pot fi mai valoroși decât un nume mare de pe Instagram.

Oamenii apreciază feedback-ul sincer de la prietenii lor din rețelele de socializare.

Mai mult, așa-numita cooperare de barter este o formă gratuită de publicitate în schimbul produselor dvs.

3. Recenzii și evaluări ale clienților dintr-un magazin online

Fiecare recenzie din partea clienților este o bucată de conținut unic generat de utilizatori.

Într-o asemenea situțaie se susține procesul SEO și se creează cuvinte cheie naturale long tail.

În aceste condiții ajută la atingerea unor poziții mai bune în rezultatele căutării din Google.

4. Categorii, subcategorii și pagini de produse prietenoase cu SEO

Descrieri de produse, meta etichete, adrese URL și link-uri corecte, etichete și structuri de titlu.

Secțiuni de întrebări frecvente sau întrebări și răspunsuri care acoperă cele mai frecvente întrebări.

Legături interne, eliminarea paginilor nefuncționale sau inexistente.

Toate acestea și multe altele vă vor ajuta să îmbunătățiți pozițiile paginilor dvs. de produse.

Nu utilizați descrieri și fotografii furnizate de producători.

Calitatea și conținutul SEO friendly contează.

5. Sisteme de recomandare

Fiecare client poate deveni un potențial vânzător al mărcii dvs.? Desigur!

Nu este vorba despre crearea MLM, ci despre sisteme de recomandare.

Clienții primesc reduceri și vouchere pentru invitarea și convingerea prietenilor să cumpere un produs/serviciu.

Pe scurt, în calitate de persoană ce recomandă, câștigați!

6. Liste de dorințe cu puțin remarketing într-un magazin online

Se întâmplă să folosiți liste de dorințe?

Puteți adăuga produsele pe care veți dori să le cumpărați sau de care aveți nevoie în viitor. Ei bine, nu sunteți singur.

Multe magazine online din întreaga lume au implementat soluții similare.

În acest mod, se mențin potențialii clienți cel puțin în acest stadiu al pâlniei de vânzare.

Vizitatorii website-ului adaugă produse la listele de dorințe de cumpărături.

Puteți ajunge cu ușurință încă o dată la ei folosind activități direcționate de remarketing.

Vă puteți folosi de mailing sau de platformele Facebook/Instagram/Google Ads.

Anunțurile și e-mail-urile vor afișa exact aceleași produse pe care clienții le-au adăugat la lista de dorințe.

Acesta este un memento foarte prietenos, nu-i așa?

Remarketing-ul este una dintre cele mai accesibile și eficiente forme de anunțuri cu plată online.

7. Vânzarea și publicitatea produselor în afara unui magazin online

Amazon, eBay sau Google Shopping.

Oferirea produselor dvs. pe aceste website-uri vă poate crește semnificativ rata de conversie.

De asemenea și numărul de utilizatori care vă vizitează magazinul va cunoaște un reviriment.

Costurile sunt ridicate, deoarece platformele primesc comisioane (cu excepția Google Shopping gratuit).

Cu toate acestea, puteți apela la introducerea unui mic cadou sau a unui cod de reducere în pachet.

Aceasta este o modalitate excelentă de a încuraja utilizatorii să își creeze un cont în magazinul dvs.

Poate fi un stimulent suplimentar care vă va ajuta să câștigați clienți noi.

8. Rețele de socializare

Postările, concursurile sau infografiile cu etichete și hashtaguri adecvate pot atrage trafic valoros.

De asemenea, vă pot prezenta produsele într-o lumină complet nouă.

Administrarea unui cont Facebook, Instagram, Twitter sau LinkedIn vă va ajuta să ajungeți la noi clienți.

Cel mai probabil aceștia nu v-ar fi întâlnit niciodată magazinul.

În plus, vă sprijină și strategia de vânzare încrucișată și în sus.

Profilurile estetice și atrăgătoare ale rețelelor sociale încurajează oamenii să viziteze magazinele online.

Situația este asemănătoare unor vitrine atractive din magazinele tradiționale.

Nu uitați de Instagram și Facebook Store.

Etichetarea produselor în fotografii este un facilitator semnificativ pentru utilizatorii de internet.

La urma urmei, este important să fie cât mai puține click-uri necesare pentru finalizarea tranzacției.

Cu cât sunt mai multe link-uri de socializare redirecționate către magazinul dvs., cu atât mai bine.

9. Înregistrarea pe Google My Business

Google Maps este un suport imens pentru magazinele online locale.

La urma urmei, mulți clienți ar putea dori să comande bunuri și să le colecteze personal, în aceeași zi.

Aceasta este șansa dvs. printr-o înregistrare bine gestionată pe GMB.

Folosiți date actualizate, postări și informații despre ofertele speciale. Toate acestea pot crește vânzările companiei.

Ce este important, serviciul e gratuit.

Mai mult, recenziile postate de cumpărătorii locali vor îmbunătăți cu siguranță credibilitatea mărcii dvs.

10. Forumuri pe Facebook, LinkedIn și Quora

Știți că există încă forumuri pe Internet?

Deși pentru tânăra generație ar putea fi un capitol închis, merită să ne amintim de această opțiune.

Diverse grupuri de Facebook și LinkedIn sunt un echivalent perfect și modern al forumurilor old school.

Cel mai probabil nu este nevoie să menționăm de Quora, un mare forum global.

Alertele Google gratuite vă vor ajuta să căutați teme online și articole ce menționează anumite cuvinte cheie.

În consecință, vă va fi mult mai ușor să găsiți un loc în online unde puteți scrie despre produsele dvs.

O veți putea face într-un mod clasic și într-un context adecvat.

Mai mult trafic organic în magazinul online

Există numeroase modalități de a crește numărul de utilizatori care vă vizitează magazinul.

Amintiți-vă că lupta pentru primele 10 poziții din Google nu s-a încheiat.

Trebuie să faceți tot posibilul pentru a o câștiga.

Pozițiile mai bune în rezultatele căutării înseamnă mai mult trafic organic și mai multe conversii.

În cele din urmă, acestea se traduc în venituri mai mari ale unei companii. Sună promițător, nu-i așa?

Așadar, nu mai așteptați și treceți la treabă!

Dacă tocmai faceți primii pași în comerțul electronic sperăm că o să vă placă drumul!

Pentru alte informații utile despre servicii SEO și link building intrați în contact cu noi.

Leave a Comment