Vitamina E, cele 6 motive pentru care trebuie introdusă în rutina ta

Vitamina E, cele 6 motive pentru care trebuie introdusă în rutina ta. Descoperiți care sunt beneficiile citind acest articol de blog.

Alături de ingrediente mai strălucitoare (retinolul și vitamina C), vitamina E este un erou necunoscut. Probabil că ați observat-o în diferite produse cosmetice.

Mai ales având în vedere că este unul dintre cele mai utilizate ingrediente din frumusețe. Cu toate acestea, s-ar putea să nu știți că face mult mai multe decât să hidrateze.

De la alimentarea celorlalte active la beneficii din interior spre exterior vitamina le face pe toate. Merită cu prisosință un loc în primul rând în gama dvs. de îngrijire corporală.

Mai jos găsiți cele șase motive pentru care acest ingredient harnic este unul din antioxidanții noștri preferați. Din punctul nostru de vedere ar trebui să fie și al dvs.

1. Vitamina E ține sub control daunele provocate de soare

Protecția solară și vitamina E sunt un duo imbatabil. Împreună, lucrează și mai mult pentru a vă proteja de razele UV. În același timp, luptă împotriva deteriorărilor provocate de radicalii liberi.

Vitamina este un puternic antioxidant.

Studiile au arătat că este extrem de eficientă în combaterea efectelor distructive ale expunerii la soare. Includem aici ridurile, pigmentarea inegală, pierderea tonusului și a hidratării sau cancerul de piele.

Nu o folosiți ca substituent pentru SPF, dar gândiți-vă ca la ultimul strat în rutina dvs. de protecție solară. Tratează-ți fața cu un strat de ser multi-corecție pentru o doză de vitamina E. Împreună cu peptidele hrănitoare, ceramidele și acidul hialuronic, nu trebuie să vă mai faceți alte griji.

2. Pielea uscată o absoarbe imediat

Pielea „poftește” pentru și mai multă hidratare? Pur și simplu adăugați vitamina E! S-a dovedit, de asemenea, că are efecte hidratante deosebite pentru pielea aflată în suferință.

Vitamina este un ingredient liposolubil. Asta înseamnă că poate pătrunde în stratul superior al pielii. Pe măsură ce se acumulează în glandele sebacee ale pielii, ajută la fortificarea lipidelor.

Lipidele fac parte integrantă din bariera noastră de protecție împotriva dăunătorilor externi. În aceste condiții se va putea întări capacitatea naturală a pielii de a preveni pierderea apei.

3. Vitamina E, sursă de energie pentru ceilalți antioxidanți

Gândiți-vă la vitamină ca la o superstar solo, care funcționează bine și cu alții. Veți vedea adesea că apare alături de alți antioxidanți. Ne referim aici în special la vitamina C.

Totul datorită capacității sale de a îmbunătăți și mai mult aceste ingrediente. În studii, combinarea vitaminelor C și E s-a dovedit că mărește abilitățile de protecție antioxidantă cu un factor de patru.

În aceste condiții, nu ezitați să combinați respectivele substanțe active.

4. Poate ajuta părul subțiat și scalpul stresat

Nu restricționați aceste beneficii antioxidante doar la nivelul pielii voastre. Părul și scalpul ar trebui să culeagă, de asemenea, roadele acestei vitamine deosebite.

Suplimentele de vitamina E pot ajuta la accelerarea creșterii părului. De exemplu, dacă vă confruntați cu căderea părului de ceva vreme și nu mai știți la ce trucuri să apelați.

Vitamina poate ajuta, de asemenea, la prevenirea stresului oxidativ de la nivelul scalpului. Expunerea la razele UV vă afectează părul și scalpul la fel ca pe restul pielii.

Neutralizați deteriorarea radicalilor liberi cu o rutină de îngrijire a părului alimentată cu acea vitamina E. Asociați o aplicare zilnică de ulei de vindecare cu un tratament o dată pe săptămână.

Vă puteți bucura de un păr mai neted, mai puternic și complet protejat.

5. Vitamina E poate face parte din dieta zilnică

Hidratantele și serurile nu sunt singurele dvs. surse posibile de vitamina E. Ingredientul vă hrănește antioxidanții pielii atât extern cât și intern.

Puteți absorbi suficientă vitamina E pentru a contribui la sănătatea generală a pielii. Tot ce trebuie să faceți este să adoptați o dietă foarte bine echilibrată.

Sursele dvs. primare pentru această vitamină ar trebui să fie alimentele precum:

  • nucile;
  • spanacul;
  • cerealele integrale;
  • uleiurile de măsline și floarea soarelui.

De asemenea, se recomandă încorporarea în dietă și a alimentelor bogate în vitamina C. Puteți să sporiți efectele antioxidante și de combatere a radicalilor liberi. De exemplu, la fel cum ați face-o prin îngrijirea pielii.

6. Un supliment extraordinar pentru crema de ochi

Este timpul pentru câteva mituri rapide!

E posibil să asociați vitamina E cu accelerarea vindecării cicatricilor. Cu toate acestea, experții sunt de acord că nu există date care să susțină respectivele beneficii.

Benzile de cicatrizare din silicon sunt, de fapt, o alegere mult mai eficientă pentru estomparea urmelor. În schimb,  puteți încorpora vitamina E în rutina dvs. de tratare a ochilor.

Vitamina ajută la estomparea liniilor fine și a ridurilor și la îmbunătățirea texturii pielii. Studiile arată, de asemenea, eficacitatea sa în reducerea cearcănelor și a liniilor din zona delicată a ochiului.

Așadar, săriți peste îngrijirea cicatricilor și tamponați-vă cu o cremă de ochi bogată în vitamina E. Este recomandat să aplicați soluțiile preferate înainte de culcare. În acest fel, vă treziți dis de dimineață cu o piele bine odihnită.

Leave a Comment